Contact Center - kompleksowa obsługa klienta w wielu językach

Wielojęzyczne contact center to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala Twojej firmie na
skuteczną komunikację z klientami na całym świecie. Dzięki naszemu doświadczeniu i
zaawansowanym technologiom zapewniamy kompleksową obsługę w wielu językach, 24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Nasz zespół doświadczonych agentów jest w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.

Jak CCPorter realizuje usługę wielojęzycznego contact center:
  • Dobór odpowiednich agentów i project managerów: Dokładnie dobieramy agentów, którzy posiadają nie tylko doskonałą znajomość języków obcych, ale również umiejętności interpersonalne niezbędne do budowania trwałych relacji z klientami. Za efektywność działań odpowiada dedykowany project manager, który nadzoruje prace, jest również do dyspozycji jeśli klient potrzebuje takiej usługi in-house.
  • Szkolenia i rozwój: Nasi agenci regularnie uczestniczą w szkoleniach, dzięki czemu są na bieżąco z najnowszymi trendami w branży i posiadają wiedzę na temat produktów i usług Twojej firmy.
  • Zaawansowane technologie: Korzystamy z nowoczesnych narzędzi i platform, które
    umożliwiają efektywne zarządzanie kontaktami z klientami oraz analizę danych.
  • Indywidualne podejście: Każdy projekt traktujemy indywidualnie, dostosowując nasze rozwiązania do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
  • Doświadczenie: realizowaliśmy projekty dla różnych branż w ponad 30 językach – dzięki temu wiemy, jak właściwie dobrać narzędzia do obsługiwanego rynku oraz jak
    przeprowadzić jakościową rekrutację pracowników do projektu.
Specjalizujemy się w realizacji projektów, takich jak:

Z nami osiągniesz swoje cele biznesowe.

Porozmawiajmy!
Wypełnij formularz

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Administratorem danych osobowych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-171), przy ul. Młynarskiej 42/115.

W przypadku pytań i wniosków dotyczących danych osobowych prosimy kontakt na rodo@ccporter.com lub adres korespondencyjny Spółki. Celem przetwarzania jest udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub wiadomość, co stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia zgody – będziemy przesyłać treści marketingowe wybranym kanałem komunikacji (art. 6. ust. 1 lit a RODO). Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze swoją szczególna sytuacją. Można wycofać wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem. Przysługuje też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres
 niezbędny do udzielenia odpowiedzi a następnie przechowywane przez okres kilku miesięcy. Cele marketingowe będą realizowane do momentu wycofania zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Otrzymywanie treści marketingowych jest dobrowolne. Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi prawne oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.

Bezpłatna wycena
Wypełnij formularz

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Administratorem danych osobowych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-171), przy ul. Młynarskiej 42/115.

W przypadku pytań i wniosków dotyczących danych osobowych prosimy kontakt na rodo@ccporter.com lub adres korespondencyjny Spółki. Celem przetwarzania jest udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub wiadomość, co stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia zgody – będziemy przesyłać treści marketingowe wybranym kanałem komunikacji (art. 6. ust. 1 lit a RODO). Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze swoją szczególna sytuacją. Można wycofać wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem. Przysługuje też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres
 niezbędny do udzielenia odpowiedzi a następnie przechowywane przez okres kilku miesięcy. Cele marketingowe będą realizowane do momentu wycofania zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Otrzymywanie treści marketingowych jest dobrowolne. Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi prawne oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.