Więcej, niż contact center.

Usługi zaprojektowane według potrzeb Twojego biznesu.

Sprawdź naszą ofertę
Wielojęzyczne contact center i back office Slider

Wielojęzyczne contact center i back office

Procesy sprzedaży <br/>i kontaktu z klientami Slider

Procesy sprzedaży
i kontaktu z klientami

Automatyczne kampanie <br/>e-commerce Slider

Automatyczne kampanie
e-commerce

Audyt efektywności procesów biznesowych Slider

Audyt efektywności procesów biznesowych

Zobacz więcej

   

Wielojęzyczne contact center i back office

Wielojęzyczne contact center i back office

  • Infolinie konsumenckie
  • Działania windykacyjne
  • Działania sprzedażowe do bazy klientów
  • Biuro Obsugi Klienta
  • Obsługa maili i reklamacji
  • Chatboty
  • Sitecall
  • Infolinie obsługowe na szeroką skalę
  • Zamówieniowe, sprzedażowe, eksperckie
  • Kampanie dosprzedażowe, utrzymaniowe
    i lojalizacyjne
Procesy sprzedaży <br/>i kontaktu z klientami

Procesy sprzedaży
i kontaktu z klientami

  • Modelowanie IVR statycznych i transakcyjnych, wsparcie usług self-service
  • automatyzacja procesów obsługowych i biznesowych
  • projektowanie procesów obsługi klienta i sprzedaży
  • prowadzenie projektów marketingowych i obsługowych
  • szkolenia dla klientów i załogi, dzięki którym nasi partnerzy mogą lepiej zrozumieć wdrożenia i swobodnie wykorzystywać je w codziennej pracy
Automatyczne kampanie <br/>e-commerce

Automatyczne kampanie
e-commerce

  • Google ADS - reklama produktowa
  • kampanie reklamowe na platformach, m.in Facebook, Tiktok
  • pełna konfiguracja działań e-commerce, raporty z efektów
  • generowanie i obsługa telefoniczna leadów
Audyt efektywności procesów biznesowych

Audyt efektywności procesów biznesowych

  • spersonalizowana analiza działań sprzedażowych,
  • audyt efektywności finansowej wykorzystywanych rozwiązań,
  • analiza procesów i propozycje usprawnień
  • przejrzysta współpraca w celu dostosowania najlepszych narzędzi do realizacji celów klienta
Optymalizacja współpracy dzięki regularnemu raportowaniu efektów

Optymalizacja współpracy dzięki regularnemu raportowaniu efektów

Możliwość wprowadzenia rozwiązań według indywidualnych potrzeb, poza standardową ofertą

Możliwość wprowadzenia rozwiązań według indywidualnych potrzeb, poza standardową ofertą

Możliwość wprowadzenia rozwiązań według indywidualnych potrzeb, poza standardową ofertą

Dedykowany Opiekun Klienta

Możliwość wprowadzenia rozwiązań według indywidualnych potrzeb, poza standardową ofertą

Klient jest częścią procesu i aktywnie uczestniczy w zmianie

Możliwość wprowadzenia rozwiązań według indywidualnych potrzeb, poza standardową ofertą

Kampanie sprzedażowe i lojalizacyjne

Szkolenia dla menadżerów i załogi

Szkolenia dla menadżerów i załogi

Google ads i kampanie reklamowe

Google ads i kampanie reklamowe

Modelowanie IIVR statycznychi transakcyjnych, wsparcieusług self-service

Modelowanie IVR statycznych i transakcyjnych, wsparcie usług self-service

Czatboty

Czatboty

Sitecalle

Sitecalle

Międzynarodowe infolinie – zamówieniowe, sprzedażowe, eksperckie

Międzynarodowe infolinie – zamówieniowe, sprzedażowe, eksperckie

Projektowanie procesów obsługi klienta i sprzedaży

Projektowanie procesów obsługi klienta i sprzedaży

Biuro

ul. Młynarska 42 lok. 115
01-171 Warsaw
Poland

 

KRS 0000793289
NIP 5272898012
REGON 383786073

Copyright © 2022 CCPORTER. All Rights Reserved. Design: pilarrojo.es. Creator: DEVil Krystian Ćwieka.