Alicja
Siadek

HR Manager

Absolwentka studiów podyplomowych ,,Zarządzanie Kompetencjami Pracowników” na Akademii Leona Koźmińskiego. Na stanowiskach związanych z HR pracuje od 2008 roku. Pierwsze szlify managerskie zdobywała w dziale telesprzedaży w branży telco, by finalnie rozwijać się przez kilka lat jako HR Businness Partner w sektorze BPO. W CCPorter odpowiada za obszar Rekrutacji oraz Kadr.

Marcin
Kaczmar

Head of Business Development

Manager z 19-letnim doświadczeniem w branży BPO. Związany głównie z obszarem Call/Contact Center. Praktyk o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu i budowaniu centrów obsługi. W 2015 roku wśród 22 osobowości outsourcingu call center wg. Outosurcing & More. Działa w myśl zasady win-win poprzez realizację interesów obu stron dzięki partnerskiej współpracy.

Anna
Mioduszewska

Prezes Zarządu / CEO

Manager z 20-letnim doświadczeniem w branży Contact-Center/SSC. Specjalista w modelowaniu procesów i struktur Sprzedaży i Obsługi Klienta. Od lat zarządza zespołami, w środowiskach multijęzycznych i multikulturowych. Prowadzi projekty lokalne i międzynarodowe w zakresie Customer Care/CEM/CRM, optymalizacji procesów biznesowych.

Paweł
Olszewski

Chief Technology Officer

Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem , jest twórcą jednego z największych Contact-Centers w Polsce. Laureat nagrody magazynu Computerworld – Best In Cloud 2016 – za najlepsze wdrożenie Contact Center w chmurze publicznej. Od wielu lat wspiera biznesy w ograniczeniu kosztów, podnoszeniu efektywności działań zespołów obsługowych oraz optymalizacji procesów customer experience.

Marta
Skonieczna

HR Development Manager

Od 15 lat wspiera firmy w doborze oraz budowaniu skutecznych programów szkoleniowych. W firmie CCPorter odpowiada za dobór i tworzenie odpowiednich narzędzi oceny i rozwoju kompetencji, talent management. Jako doświadczony manager i trener prowadzi także szkolenia oraz indywidualne sesje rozwoju dla managerów.

Twój klient potrzebuje szybkiej i dobrej obsługi.  Twój biznes - paliwa, czyli zysku. Jak połączyć te dwa obszary?

Oferujemy szeroki zakres usług profesjonalnego contact center, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.

Możemy również wdrożyć w nie Twoich pracowników.

Nie brakuje nam rąk do pracy, przeprowadzimy audyt Twoich działań i wesprzemy w dalszym rozwoju. Dynamicznie działamy również w ramach usługi agencji e-commerce, która gwarantuje, że Twój biznes nie tylko będzie działał sprawnie, ale stanie się widoczny na rynku, a Ty osiągniesz cele wizerunkowe i sprzedażowe.

Skąd wiemy, jak to robić? To proste - doświadczenie w branży contact center uświadomiło nam, że rynek potrzebuje czegoś więcej, niż tylko gotowych rozwiązań.

Każda firma jest inna, w związku z czym proces obsługi klienta i sprzedaży musi być spersonalizowany.

Nasz zespół składa się z osób z dużym doświadczeniem na rynku. Stawiamy na efektywność i uczciwość, dzięki czemu nasi klienci wiedzą na co przeznaczają fundusze i jak wpływa to, na realne zwiększenie ich obrotów. Regularne raportowanie i transparentność pozwalają rozwijać współpracę w dobrej atmosferze.

Biuro

ul. Młynarska 42 lok. 115
01-171 Warsaw
Poland

 

KRS 0000793289
NIP 5272898012
REGON 383786073

Copyright © 2022 CCPORTER. All Rights Reserved. Design: pilarrojo.es. Creator: DEVil Krystian Ćwieka.