Reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna to jedna z tradycyjnych form promocji marek. Wiele dużych korporacji, nawet tych produkujących dobra luksusowe, nie wyobraża sobie bez niej swoich działań marketingowych.

Główną siłą reklamy w telewizji jest jest dostępność i możliwość dotarcia do bardzo szerokiej grupy odbiorców – od przeciętnego konsumenta do klienta premium. Dodatkowo reklama telewizyjna często świadczy o prestiżu firmy. W świadomości społecznej na reklamę w TV mogą sobie pozwolić tylko największe podmioty.

Ile kosztuje reklama w TV?

Produkcja reklam telewizyjnych jest kosztowna m.in. ze względu na liczbę osób zaangażowanych w nagranie reklamy, koszt wypożyczenia sprzętu czy wynajęcia studio nagrań. Z uwagi na dużą liczbę zalet i wysoką skuteczność kampanii w TV nie najniższe są również ceny za udostępnienie czasu reklamowego. Istnieją jednak specjalne oferty „last minute”, dzięki którym można skorzystać z bardzo atrakcyjnych cen za emisję. Dodatkowo, przygotowany materiał reklamowy zwykle wykorzystuje się również w internecie, np. w reklamie w social mediach. 

Reklama telewizyjna – przykłady

Reklama telewizyjna to nie tylko typowe spoty reklamowe. Istnieje wiele innych, często tańszych, form promocji w TV.

Standardowe rodzaje reklam telewizyjnych to np.:

  • lokowanie produktu w serialu lub programie śniadaniowym,
  • „sponsorowanie programu” wyświetlane przed rozpoczęciem emisji telewizyjnego show,
  • uczestnictwo w programie śniadaniowym.

Stacje TV umożliwiają także tworzenie specjalnych kampanii telewizyjnych złożonych z kilku powiązanych ze sobą spotów. Może to być np. zwiastun (teaser), który wzbudza ciekawość oglądającego oraz reklama właściwa emitowana dopiero po jakimś czasie od startu kampanii.

Stacje telewizyjne

Czas reklamowy oferuje większość stacji telewizyjnych. Są to m.in.:

  • TVN
  • Polsat
  • TVP
  • TV Puls

TVN

Polsat

TVP

TV Puls

Porozmawiajmy!

Wypełnij formularz

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Administratorem danych osobowych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-171), przy ul. Młynarskiej 42/115.

W przypadku pytań i wniosków dotyczących danych osobowych prosimy kontakt na rodo@ccporter.com lub adres korespondencyjny Spółki. Celem przetwarzania jest udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub wiadomość, co stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia zgody – będziemy przesyłać treści marketingowe wybranym kanałem komunikacji (art. 6. ust. 1 lit a RODO). Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze swoją szczególna sytuacją. Można wycofać wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem. Przysługuje też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres
 niezbędny do udzielenia odpowiedzi a następnie przechowywane przez okres kilku miesięcy. Cele marketingowe będą realizowane do momentu wycofania zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Otrzymywanie treści marketingowych jest dobrowolne. Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi prawne oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.

Bezpłatna wycena

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Administratorem danych osobowych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-171), przy ul. Młynarskiej 42/115.

W przypadku pytań i wniosków dotyczących danych osobowych prosimy kontakt na rodo@ccporter.com lub adres korespondencyjny Spółki. Celem przetwarzania jest udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub wiadomość, co stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia zgody – będziemy przesyłać treści marketingowe wybranym kanałem komunikacji (art. 6. ust. 1 lit a RODO). Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze swoją szczególna sytuacją. Można wycofać wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem. Przysługuje też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres
 niezbędny do udzielenia odpowiedzi a następnie przechowywane przez okres kilku miesięcy. Cele marketingowe będą realizowane do momentu wycofania zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Otrzymywanie treści marketingowych jest dobrowolne. Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi prawne oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.