Social Media

Reklama w social media

Reklama w social mediach to obecnie jedna z najbardziej skutecznych i docenianych form reklamy. Efekty kampanii przeprowadzanych na Facebooku czy Instagramie są widoczne od razu. Co więcej, może sobie na nie pozwolić niemal każde przedsiębiorstwo – bez względu na budżet marketingowy, którym dysponuje.

Ile kosztuje reklama w social media?

Cennik kampanii w social mediach jest bardzo zróżnicowany. Wynika to z faktu, że koszt reklamy jest inny dla każdego medium społecznościowego oraz dla każdego celu reklamowego. Przykładowo reklamy, których celem jest pozyskanie kontaktów do klientów, są droższe niż reklamy, których celem jest pozyskanie nowych obserwatorów.

Co zyskujesz ?

Zasięg

Zaufanie

Konwersje

Świadomość

Kampanie reklamowe w social media

Kampanie reklamowe w social mediach mogą przybierać różne formy. Największe i najbardziej spektakularne akcje angażują influencerów i internautów. Często też wykorzystują różne platformy społecznościowe i wywołują liczne komentarze w sieci. Ich koszt jest bardzo wysoki, ale na ogół szybko się zwraca. Najwięcej firm decyduje się jednak na mniejsze kampanie reklamowe realizowane w ramach usługi paid social. Ich celem zwykle nie jest wywołanie szumu medialnego (jak w przypadku opisanych wyżej kampanii), ale zwiększenie sprzedaży, liczby odwiedzin strony internetowej czy zaangażowania pod postami firmy w social mediach. Taka reklama jest bardzo opłacalna z kilku powodów:

  • możemy dokładnie określić, do jakiego typu osób trafi treść reklamowa,
  • dzięki algorytmom reklama w social mediach będzie trafiać wyłącznie do osób zainteresowanych danym produktem,
  • istnieje możliwość bieżącego monitorowania wyników reklamy,
  • w każdej chwili i praktycznie bezkosztowo można zmienić kreację reklamową, dzięki czemu unika się przepalenia budżetu.

Profile Firmowe w social mediach

Media społecznościowe w Polsce

Obecnie najpopularniejsze media społecznościowe w Polsce to Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube oraz dynamicznie rozwijający się TikTok. Jednak pozostałe platformy wciąż są opłacalną przestrzenią reklamową dla wielu biznesów.

Instagram

Instagram to dziś bardzo modne medium, na którym ludzie szukają zarówno inspiracji, jak i wiedzy. Niskie ceny za konwersję oraz duża liczba użytkowników sprawiają, że reklama na tym portalu jest atrakcyjna i skuteczna dla większości branż.
Dla naszych klientów tworzymy również treści i estetyczne grafiki, które przyciągają uwagę odbiorców, budują świadomość marki i zaufanie do niej. Oprócz kampanii płatnych, prowadzimy profile firmowe i dbamy o rozwój społeczności wokół marki.

Facebook

Reklama na Facebooku pozwala dotrzeć do najbardziej szerokiego grona odbiorców. Wynika to z faktu, że obecnie z platformy korzystają zarówno osoby młode, jak i starsze. Dodatkową zaletą systemu reklamowego Facebook Ads jest duża liczba formatów reklamowych.

Na Facebooku prowadzimy profile firmowe, tworzymy i moderujemy grupy, utrzymując kontakt z odbiorcami i tworząc angażujące treści.

LinkedIn

Reklama na LinkedIn jest nieco droższa niż reklama na Facebooku czy Instagramie. Daje jednak inne możliwości targetowania. Użytkownicy LinkedIna to ponadto najczęściej osoby zainteresowane szeroko pojętym biznesem, co jest istotne dla reklamodawców z sektora B2B.

YouTube

Reklamy na YouTube są stosunkowo kosztowne z uwagi na potrzebę produkcji video lub animacji. Są jednak znacznie tańsze niż reklamy telewizyjne, dlatego stanowią dla nich dobrą alternatywę.

Pinterest

Pinterest to medium skupione wokół poszukiwania inspiracji. Z tego powodu reklamy na Pinterest sprawdzają się szczególnie w branżach: ślubnej, fashion, beauty itp.

Twitter

Reklama na Twitterze opłaca się przede wszystkim politykom, dziennikarzom oraz fundacjom i firmom z obszaru bankowości czy ubezpieczeń. To właśnie polityką i gospodarką jest bowiem zainteresowany przeciętny użytkownik tego portalu.

TikTok

Reklamy na TikToku to nowy, ale i szalenie skuteczny, trend marketingowy. Wbrew pozom na tej platformie jest miejsce dla większości branż. Jednocześnie TikTokowe reklamy przyciągają dynamizmem i niestandardowością.

Porozmawiajmy!

Wypełnij formularz

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Administratorem danych osobowych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-171), przy ul. Młynarskiej 42/115.

W przypadku pytań i wniosków dotyczących danych osobowych prosimy kontakt na rodo@ccporter.com lub adres korespondencyjny Spółki. Celem przetwarzania jest udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub wiadomość, co stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia zgody – będziemy przesyłać treści marketingowe wybranym kanałem komunikacji (art. 6. ust. 1 lit a RODO). Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze swoją szczególna sytuacją. Można wycofać wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem. Przysługuje też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres
 niezbędny do udzielenia odpowiedzi a następnie przechowywane przez okres kilku miesięcy. Cele marketingowe będą realizowane do momentu wycofania zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Otrzymywanie treści marketingowych jest dobrowolne. Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi prawne oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.

Bezpłatna wycena

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Administratorem danych osobowych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-171), przy ul. Młynarskiej 42/115.

W przypadku pytań i wniosków dotyczących danych osobowych prosimy kontakt na rodo@ccporter.com lub adres korespondencyjny Spółki. Celem przetwarzania jest udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub wiadomość, co stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia zgody – będziemy przesyłać treści marketingowe wybranym kanałem komunikacji (art. 6. ust. 1 lit a RODO). Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze swoją szczególna sytuacją. Można wycofać wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem. Przysługuje też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres
 niezbędny do udzielenia odpowiedzi a następnie przechowywane przez okres kilku miesięcy. Cele marketingowe będą realizowane do momentu wycofania zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Otrzymywanie treści marketingowych jest dobrowolne. Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi prawne oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.