Technologie

Google Ads

Kampania Adwords – co to i na czym polega?

Kampania Google Ads to rodzaj kampanii stworzonej przy użyciu systemu reklamowego oferowanego przez Google. Daje ona rozmaite możliwości. Najpopularniejsza z nich pozwala na tzw. sztuczne pozycjonowanie.

Polega ono na umieszczaniu linków sponsorowanych na górze wyszukiwarki – ponad dziesięcioma najlepiej pozycjonującymi się stronami.

Ile kosztuje kampania Adwords? Ile kosztuje prowadzenie kampanii Google Ads?

Koszt kampanii Adword jest bardzo różny. Zależy on m.in. od branży, zdefiniowanej grupy odbiorców i optymalizacji reklamy.

Lorem ipsum

Jak działamy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. 

01. Określenie celu i potencjalnego odbiorcy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

02. Dobór Kampanii

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

03. Mierzeni skuteczności kampanii

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Rodzaje kampanii Google Ads

Jednak linki sponsorowane w Google to nie jedyna możliwość, jaką daje Google Adwords. Typów kampanii jest znacznie więcej.

W  Google Ads ustawia się także m.in. reklamy w serwisie YouTube czy tzw. pop-upy pojawiające się podczas przeglądania stron WWW.

SEO

Kampania produktowa Adwords

Kampania produktowa Adwords to rodzaj kampanii szczególnie korzystny dla biznesów typu e-commerce. Kampanie produktowe pozwalają na dostarczenie wszelkich istotnych informacji na temat danego produktu jeszcze przed kliknięciem w reklamę. Dzięki temu asortyment sklepu internetowego jest znacznie lepiej wyeksponowany i wyróżnia się na tle konkurencji.

Ten typ kampanii Google Ads nazywany jest także kampaniami PLA (product listing ad).

SEO

Kampania lokalna Google Ads

Kampanie lokalne w Google Ads to z kolei reklama, która została ustawiona w tak, że wyświetla się jedynie użytkownikom z określonej miejscowości. To doskonały sposób na wypromowanie biznesu o zasięgu lokalnym, np. salonu fryzjerskiego lub zakładu wulkanizacji.

SEO

Kampania w sieci wyszukiwania

Kampania w sieci wyszukiwania umożliwia natomiast wyświetlanie reklam wyłącznie osobom szukającym danego produktu lub usługi. Sprawdza się ona szczególnie w przypadku biznesów oferujących rzeczy o dużej popularności, na które istnieje wysokie zapotrzebowanie. Aby przekonać się, czy warto skorzystać z opcji reklam w sieci wyszukiwania, można np. sprawdzić miesięczną liczbę wyszukiwań określonego produktu. Im więcej wyszukiwań, tym większa pewność, że kampania będzie opłacalna.

SEO

Kampania w sieci reklamowej

Z kolei kampania w sieci reklamowej będzie wyświetlana na różnych witrynach i wyłącznie wybranym typom użytkowników, np. młodym matkom, fryzjerom czy osobom zainteresowanym narciarstwem. Umożliwia ona dodatkowo skorzystanie z funkcji remarketingu. Polega to na wyświetlaniu kreacji reklamowej użytkownikom, którzy w przeszłości wykazały zainteresowanie danym produktem, weszły na stronę sklepu itp.

SEO

Kampania discovery Google Ads

Kampanie discovery Google Ads mają charakter multimedialny i pozwalają w prosty sposób trafić do potencjalnych klientów. Głównym celem reklam discovery jest zwiększenie rozpoznawalności marki.

SEO

Kampania smart Google Ads

Kampania smart Google Ads polega na automatycznej optymalizacji zysków z reklamy. W tym przypadku reklamodawca nie musi dostosowywać sposobów wyświetlania kampanii (np. wybierać urządzeń, na których ta będzie się pojawiać). Robi to za niego algorytm.

SEO

Kampania banerowa Google

Ostatni typ kampanii w Google to tzw. kampanie banerowe, które pozwalają na wyświetlanie grafiki reklamowej na określonych witrynach internetowych wybranej grupie odbiorców potencjalnie zainteresowanych produktem.

Darmowa wycena

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. 

Zaufało nam 2000 firm, wśród nich:

Porozmawiajmy!

Wypełnij formularz

Administratorem danych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi poniższego zapytania.
Więcej na: [ Polityka Prywatności ]

Bezpłatna wycena

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Administratorem danych osobowych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-171), przy ul. Młynarskiej 42/115.

W przypadku pytań i wniosków dotyczących danych osobowych prosimy kontakt na rodo@ccporter.com lub adres korespondencyjny Spółki. Celem przetwarzania jest udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub wiadomość, co stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia zgody – będziemy przesyłać treści marketingowe wybranym kanałem komunikacji (art. 6. ust. 1 lit a RODO). Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze swoją szczególna sytuacją. Można wycofać wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem. Przysługuje też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres
 niezbędny do udzielenia odpowiedzi a następnie przechowywane przez okres kilku miesięcy. Cele marketingowe będą realizowane do momentu wycofania zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Otrzymywanie treści marketingowych jest dobrowolne. Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi prawne oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.