Copywriting

Czym jest copywriting?

Obecnie copywriting jest nieodłącznym elementem budowania strategii marketingowej. To właśnie on pozwala na przedstawienie produktu czy usługi w sposób, który wzbudzi pożądane reakcje wśród potencjalnych klientów i pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji.

Copywriting polega na tworzeniu treści, które… sprzedają. Głównym celem jest pisanie tak, aby:

  • wzbudzić zainteresowanie,
  • utrwalić przekaz w pamięci odbiorcy,
  • spowodować określoną reakcję czytającego.

Reakcją tą może być zapisanie się na newsletter, przejście na stronę internetową marki, a nawet bezpośrednie zachęcenie do zakupu.

W praktyce to usługa polegająca na przeprowadzeniu analizy i przygotowaniu strategii contentowej, a następnie stworzeniu treści i ich publikacji. Teksty są merytoryczne i poprawne językowo, tworzone pod indywidualne wymagania klienta i branży. 

Copywriting SEO

W marketingu internetowym wyróżnia się szczególny rodzaj copywritingu, jakim jest SEO copywriting. W przeciwieństwie do tradycyjnego pisania sprzedażowego wywiera on wpływ nie tylko na odbiorcę - jest też stworzony zgodnie z regułami SEO pod roboty Google.

Twórcy tzw. „tekstów pod SEO” piszą treści, których celem jest poprawienie pozycjonowania witryny i wzbudzenie zaufania algorytmów. W tym celu dostosowują teksty do dynamicznie zmieniających się wymagań wyszukiwarki.

W przeszłości SEO copywriting polegał na tworzeniu niskiej jakości, masowych tekstów nazywanych zapleczówkami. Kilka lat temu takie działania przestały być jednak skuteczne. Obecnie teksty pod SEO to głównie wysokiej jakości artykuły blogowe oraz teksty branżowe, które są wartościowe dla odbiorców i dopowiadają na ich pytania.

BLOG FIRMOWY

Tworzenie bloga firmowego pomaga firmom na budowanie społeczności i zaufania. Jest też świetnym narzędziem do odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości klientów - to w tym miejscu mogą oni znaleźć merytoryczne i wartościowe treści nie tylko o produktach czy usługach, ale też poznać lepiej firmę i wartości jakimi się kieruje.

tREŚCI na stronY internetowE

SEO copywriting jest silnie związany z pisaniem tekstów na strony czy portale internetowe, np. na zakładki „o nas” czy „oferta”. Tego typu materiały powinny być napisane z myślą o określonej grupie docelowej i z zachowaniem ustalonego tone of voice. Dodatkowo, już na etapie tworzenia contentu dla nowej witryny warto zadbać o optymalizację tekstów pod kątem wyszukiwarek.

Copywriting sprzedażowy i biznesowy

Osoby specjalizujące się w copywritingu sprzedażowym i biznesowym konstruują komunikaty zwiększające sprzedaż produktu bądź usługi nawet kilkukrotnie. Często są to teksty umieszczane na landing page’ach lub w mailingach.

Copywriting w innych językach

W przypadku firm o charakterze międzynarodowym niezbędne bywa zlecenie copywritingu w obcym języku. Dobry copywriter stworzy wówczas tekst nie tylko w pełni poprawny, ale też dostosowany do kultury czy wartości danego narodu. Dla naszych klientów tworzymy treści w ponad 20 różnych językach!

Porozmawiajmy!

Wypełnij formularz

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Administratorem danych osobowych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-171), przy ul. Młynarskiej 42/115.

W przypadku pytań i wniosków dotyczących danych osobowych prosimy kontakt na rodo@ccporter.com lub adres korespondencyjny Spółki. Celem przetwarzania jest udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub wiadomość, co stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia zgody – będziemy przesyłać treści marketingowe wybranym kanałem komunikacji (art. 6. ust. 1 lit a RODO). Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze swoją szczególna sytuacją. Można wycofać wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem. Przysługuje też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres
 niezbędny do udzielenia odpowiedzi a następnie przechowywane przez okres kilku miesięcy. Cele marketingowe będą realizowane do momentu wycofania zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Otrzymywanie treści marketingowych jest dobrowolne. Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi prawne oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.

Bezpłatna wycena

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Administratorem danych osobowych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-171), przy ul. Młynarskiej 42/115.

W przypadku pytań i wniosków dotyczących danych osobowych prosimy kontakt na rodo@ccporter.com lub adres korespondencyjny Spółki. Celem przetwarzania jest udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub wiadomość, co stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia zgody – będziemy przesyłać treści marketingowe wybranym kanałem komunikacji (art. 6. ust. 1 lit a RODO). Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze swoją szczególna sytuacją. Można wycofać wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem. Przysługuje też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres
 niezbędny do udzielenia odpowiedzi a następnie przechowywane przez okres kilku miesięcy. Cele marketingowe będą realizowane do momentu wycofania zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Otrzymywanie treści marketingowych jest dobrowolne. Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi prawne oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.