O nas

Twój klient potrzebuje szybkiej i dobrej obsługi.  Twój biznes – paliwa, czyli zysku. Jak połączyć te dwa obszary?

Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.

Nasz zespół posiada szerokie doświadczenie we współpracy z różnymi branżami. Stawiamy na efektywność i uczciwość, dzięki czemu nasi klienci wiedzą na co przeznaczają fundusze i jak wpływa to, na realne zwiększenie ich obrotów. Regularne raportowanie i  transparentność to podstawa naszych działań, dzięki czemu możemy poprowadzić Twój biznes zza kulis, a Ty pochwalisz się efektem.

Anna Mioduszewska

Prezes Zarządu / CEO

Manager z 20-letnim doświadczeniem w branży Contact-Center/SSC. Specjalista w modelowaniu procesów i struktur Sprzedaży i Obsługi Klienta. Od lat zarządza zespołami, w środowiskach multijęzycznych i multikulturowych. Prowadzi projekty lokalne i międzynarodowe w zakresie Customer Care/CEM/CRM, optymalizacji procesów biznesowych.

Paweł Olszewski

Chief Technology Officer

Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem , jest twórcą jednego z największych Contact-Centers w Polsce. Laureat nagrody magazynu Computerworld – Best In Cloud 2016 – za najlepsze wdrożenie Contact Center w chmurze publicznej. Od wielu lat wspiera biznesy w ograniczeniu kosztów, podnoszeniu efektywności działań zespołów obsługowych oraz optymalizacji procesów customer experience.

Alicja Siadek

HR Manager

Absolwentka studiów podyplomowych ,,Zarządzanie Kompetencjami Pracowników” na Akademii Leona Koźmińskiego. Na stanowiskach związanych z HR pracuje od 2008 roku. Pierwsze szlify managerskie zdobywała w dziale telesprzedaży w branży telco, by finalnie rozwijać się przez kilka lat jako HR Businness Partner w sektorze BPO. W CCPorter odpowiada za obszar Rekrutacji oraz Kadr.

Marcin Kaczmar

Head of CC Development

Manager z 19-letnim doświadczeniem w branży BPO. Związany głównie z obszarem Call/Contact Center. Praktyk o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu i budowaniu centrów obsługi. W 2015 roku wśród 22 osobowości outsourcingu call center wg. Outosurcing & More. Działa w myśl zasady win-win poprzez realizację interesów obu stron dzięki partnerskiej współpracy.

Bezpłatna wycena

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Administratorem danych osobowych jest CCPorter Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-171), przy ul. Młynarskiej 42/115.

W przypadku pytań i wniosków dotyczących danych osobowych prosimy kontakt na rodo@ccporter.com lub adres korespondencyjny Spółki. Celem przetwarzania jest udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub wiadomość, co stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki (tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku wyrażenia zgody – będziemy przesyłać treści marketingowe wybranym kanałem komunikacji (art. 6. ust. 1 lit a RODO). Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu z przyczyn związanych ze swoją szczególna sytuacją. Można wycofać wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed takim wycofaniem. Przysługuje też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą wykorzystywane przez nas przez okres
 niezbędny do udzielenia odpowiedzi a następnie przechowywane przez okres kilku miesięcy. Cele marketingowe będą realizowane do momentu wycofania zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie łączy się z brakiem możliwości otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Otrzymywanie treści marketingowych jest dobrowolne. Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi prawne oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.